Известие

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем с отключването

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Голям проблем с отключването

    Здравейте колеги, ще ви бъда благодарен ако ми съдействате. Количката ми е 156-ца. Поради големия студ ми умря акумулатора, вдигам капака и точно преди да разкача клемите натискам копчето на алармата, за да не ми се наложи да заключвам вратите поотделно. На следващия ден не мога да отворя нито една от предните врати с ключа. Не мисля че са замръзнали, тъй като бая разтвор им излях, също така ги и смазах добре. Резултатът е че колата ми е заключена без акумулатор, ключът се вкарва и в двете ключалки без да се върти наляво или надясно, багажника го отварям, но не мога да махна седалките. Въпроса ми е, дали проблема е в ключалките или е някаква защита на алармата? И какво да правя?

  • #2
    ми щом не можеш да завъртиш ключа, значи е замръзнало...
    156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
    Brera 2.4jtd 200 + к.с.

    Comment


    • #3
      Вади разклонител и един сешоар и си ти!
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        Вади разклонител и един сешоар и си ти!
        Утре ще пробвам, но днес близо 2 часа ровичках, пръсках и смазвах и нищо. Затова незнам дали е замръзване. Сешоара е добра идея, мерси.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от falfalfa Покажи съобщение
          Утре ще пробвам, но днес близо 2 часа ровичках, пръсках и смазвах и нищо. Затова незнам дали е замръзване. Сешоара е добра идея, мерси.
          Замръзнал си, щом не се върти ключа. Взимаш една запалка, нагряваш ключа, мушкаш и така докато завърти.

          ПП. Само да не стопиш пластмасата на ключа
          Alfa Romeo 1.8 TS `98
          sigpic

          Comment


          • #6
            Мани тоя сешоар бре.
            Нагряваш ключа със запалка, мушкаш го и си готов. Може и след втория опит да стане, но е изпитано. Грееш на връхчето на пламъка.
            "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
            К.М.

            Comment


            • #7
              Друг изпитан метод - пълниш една спринцовка с игла със спирт и пръскаш в ключалката. Изпарява всичката влага и си отключваш без проблеми.
              GTV

              Comment


              • #8
                И аз имах такъв проблем,но го реших бързо. Пръсках обилно около ключалката и вътре в самата ключалка с препарат за размразяване на стъкла,но не на флакон а такъв дето е с помпичка.Отпусна моментално макар и да бяха бетонирани от студа.Това го направих преди 3-4 дена и още нямам замръзнала ключалка (след процедурата)
                Last edited by gero_records; d.m.y г., 19:04.
                Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                Comment


                • #9
                  При мен играе пистолета за горещ въздух, никакви замръзвания не му се опират след това със спирт и една седмица няма проблеми.
                  _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                  156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                    При мен играе пистолета за горещ въздух, никакви замръзвания не му се опират след това със спирт и една седмица няма проблеми.

                    Колега и на мене тва с пищова ми го предложиха,но не е ли малко "грубо" спрямо колата.Нещо неможе ли да се повреди по ключалката и боята ?
                    Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                    Comment


                    • #11
                      е няма да го пускаш на максимум градуси, които може да вдигне. Умерена температура и въздушен поток, нищо няма да повреди.
                      _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                      156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от zdravko_ss Покажи съобщение
                        е няма да го пускаш на максимум градуси, които може да вдигне. Умерена температура и въздушен поток, нищо няма да повреди.

                        Дано да е както казваш колега,но ако нямаш контакт и пистолет под ръка е кво прайм ? :P
                        Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                          Дано да е както казваш колега,но ако нямаш контакт и пистолет под ръка е кво прайм ? :P
                          спирт и чувал съм дори някой надуват с уста в ключалката, но ми се струва някак нереално
                          _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                          156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                          Comment


                          • #14
                            Има си интелигентен начин за размразяване на ключалки и то във всяка бензиностанция http://prospeed.bg/bg/product/4804 http://sandkltd.com/images/products/...ic/11-7157.jpg http://www.donna.bg/product.php?id=5358 http://www.donna.bg/product.php?id=5359 и така нататък ...
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 20:02.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                              Мани тоя сешоар бре.
                              Нагряваш ключа със запалка, мушкаш го и си готов. Може и след втория опит да стане, но е изпитано. Грееш на връхчето на пламъка.
                              Преди време така си отключвах колата зимата, че още като стане -2-3 и замръзваха. Гледай да не изкривиш ключа само Успех!
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                              Suzuki Swift 1.6
                              Ford Fiesta 1.8D

                              Comment

                              Working...
                              X